Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

1. nap

2017. január 08. - f1yerz

Mint írtam, elég rövideket aludtam, egyfolyátban arra ébredtem hogy a saját nyálamban fekszem. Kihoztam egy törölközőt a fürdőből, és azt tettem a párnámra, így aludtam tovább. 5kor keltett a nővér egy kis méricskélésre, megnézte a lázam, vérnyomásom és a véroxigén szintem, minden oké volt. Kérdeztem, hogy mikor lesz a reggeli, mert már 36 órája nem ettem szilárdat, mondta hogy 8 kor. Erre kértem egy fájdalomcsillapítót, hogy a reggeli megevéssel ne legyen gond.

Kaptam egy cataflam v-t, sosem volt még dolgom vele, így megettem a tablettát ahogy szoktam. Simán fennakadt a torkomon és éreztem hogy ott kezd el oldódni. Ez elég szar érzés volt, de viszonylag hamar túl éltem. Később megtudtam a dokitól, hogy ezt fel kellett volna oldani egy deci lében és úgy meginni. Na mostmár ezt is tudom.

8-kor jött a reggeli, két babapiskóta és egy puding. Hát ezt megfontoltan de viszonylag gyorsan megettem, marha jól esett már rágni és szilárdat enni. Reggeli után visszaaludtam.

Még egy kontrol a dokival, mondta hogy minden oké, ellátott tanácsokkal aztán hazaengedtek.

Otthon egyből ledőltem aludni, 2ig aludtam kb. Ekkor vettem be a második cataflamot majd ettem egy kis pudingot aztán felfedeztem a legkirályabb kaját mandulagyulladáshoz, lekváros tészta. Szerintem 10 éve nem ettem lekvárostésztát, de most nagyon jól esett. Kaja után viszafeküdtem aludni, és aludtam kb 6ig. 

7kor már eléggé fájt a torkom megin, úgyhogy nyúltam is a cataflamért, fél óra múlva jól voltam, megettem másfél vajas kiflit felvágottal illetve egy fél liter levest is letoltam miután kellően kihűlt.

Ma kb 4 liter vizet ittam meg, plusz a fél liter leves.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr2512109103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása