Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

2. nap

2017. január 08. - f1yerz

Kicsit rövidebb leszek.

Ma jobban fájt a torkom, hajnalban már 5:30-kor ébredtem a sok viz miatt, de kellően fájt is a torkom, úgyhogy bevettem a fájdalomcsillapítót is. 11-ig tudtam aludni egy-két ivós ébredéssel.

Ma ettem levest, lekváros tésztát, babapiskótát pudinggal és kiflit felvágottal és megittam szintén bő 4 liter folyadékot.

Cataflamot ma négyet ettem: 5:30, 13, 17, 22

Délután mintha rövidebb ideig hatna a fájdalomcsillapító ez egyelőre nem tudom miért van.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr3112109151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása