Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

5. nap

2017. január 10. - f1yerz

Reggel 6-kor a "szokásos" iszonyatos fülbesugárzó fájdalomra ébredtem. Ittam egy kis vizet, de nem sokat segített. MIvel a műtét közvetlen következményeként elkezdtem horkolni, kiköltöztem a kanapéra, hogy ne zavarjam a barátnőm, ő úgyis nemsokára megy dolgozni, akkor majd visszafekszem.

8-kor megint felébredtem, bevettem egy kis cataflamot és visszafeküdtem aludni, így már könnyedén aludtam egészen fél 12-ig. Ettem egy kis levest illetve a tegnapi maradék pudingos babapiskótát. Elfogyott a bekészített 18 liter jana víz készlet és a tesco csak 2-kor érkezik, úgyhogy már tegnap óta felvizezve iszom a vizet illetve főztem egy teát. A teának amúgy is kell 1 óra mire mandulamátét kompatibilsre hűl.

Egész nap sorozatot néztem, délután ettem egy cataflamot ezzel kibírtam egészen lefekvésig. Ma csináltam krumplipürét virslivel, elég jól csúzott. Igazából nem is fogytam a műtét óta, pedig elég sokan írták hogy alig tudtak enni és lefogytak pár kilót. Hát én nem, eszem ezeket a szemét kajákat, puding, lekvár, tészta.. Ezek csúsznak, ez van.

Cataflam: 8, 14, éjfél

Kaja a szokásos, plusz krumplipüré virslivel

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr2712111493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása