Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

4. nap

2017. január 09. - f1yerz

Ma értem utol magam a blogolással. 6-kor iszonyatos torok és fülfájásra ébredtem, de valamilyen oknál fogva nem akartam fájdalomcsillapítót. Ittam egy kis vizet, aztán visszaaludtam. Ez bejött, egészen 8-ig aludtam és addigra kevésbé fájt. Mondjuk annyira azért nem, hogy ne vegyek be egy reggeli fájdalomcsillapítót. Reggelire ettem egy kis lekváros kenyeret aztán a szokásos napi semmit-tevés. 

Továbbra is aggódom hogy nehogy bevérezzen a seb, de holnap már újra hétköznap, így van hova menni ha baj lenne. Remélem holnap megindul a seb leválás is és a gyógyulás utolsó napjaira fordulok. Ma bebizonyosodott, hogy a folyamatos ivás szinte egyenértékű a cataflammal. Tényleg a legrosszabb fájásból is vissza tudok jönni ha megiszok fél liter vizet.

2-kor bevettem a második cataflamot aztán délután aludtam egy valamilyet 4-7-ig. Elég fájdalmasan ébredtem úgyhogy a cérnametéltes leveshez nyúltam, megettem egy fél litert szép lassan illetve megittam 3-4 deci vizet utána, kábé egy óra alatt. Teljesen jól lettem és nem vettem be a fájdalomcsillapítót.

Mások véleménye alapján az alvás azért rossz, mert kiszárad a seb. Nos én nem tapasztalom, hogy kiszáradna a seb, viszont ébredéskor mindig nagyon fáj, általában sugárzik a fülembe is a fájdalom és rossz nyelni. De nem érzem hogy ki lenne száradva, egy fél liter folyadékkal egyenesbe kerülök megint.

Juteszmbe ma túl estem az első tüsszentésen. Hát a böfögés, ásítás és a csuklás is elég kellemetlen, de egyik sem fogható a tüsszentéshez... Hát ez valami hihetetlen instant fájdalommal jár és ugye elég nehéz kikerülni. Szerencsére ne járt seb felszakadással, de azért remélem a következő tüsszentésem egy hét múlva ér utol.

Cataflam: 6, 14, 23 órakor

A 4 liter folyadék bőven meg volt ma is, illetve új kaját találtam ki, álá paraszt tiramisu. Pudingba áztatott babapiskóta, így nem kell sokat rágni, mire megpuhul és lemegy. Hűtőben 1-2 óra alatt megszívja magát a babapiskóta a pudinggal.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr9112109197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása