Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

12. nap

2017. január 17. - f1yerz

Ma reggel "korán" keltem, már 10-kor felébredtem, és nem kellett fájdalomcsillapító sem. Reggelire ittam egy kis alma-répa levet, meg sütöttem egy kenyeret ebédre. A seben most már én is kezdem felfedezni hogy gyúgyul, de azért lassan. 

Egy fájdalomcsillapítót bevettem kora délután, mert mentem a háziorvosomhoz és nem akartam hogy még a torkom is fájjon útközben. Egészen furcsa volt kimenni a lakásból ilyen sok időre.. Holnap reggel megyek kontrolra és remélhetőleg szerdán már visszatérhetek a valóvilágba.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr9512130413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása