Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

9. nap

2017. január 14. - f1yerz

6-kor ébredtem, de csak közepesen volt szar a helyzet, úgyhogy nem vettem be fájdalomcsillapítót, hanem inkább visszaaludtam. Mivel este ugye rettenetesen fájt a torkom, nem is nagyon ittam sokat, úgyhogy a reggeli pisilés miatt se kellett felkelnem. 10-ig aludtam, akkor azért már rámfért a cataflam. A esti rettenet elmúlni látszik, remélem ma nem lesz hasonló fájás.

A kora délutáni fájdalomcsillapító elmaradt, de estére megint jött az erős égető-szúró torokfájás, úgyhogy lefekvés előtt is kellett még fájdalomcsillapító, így ma csak 3 catflam volt a mérleg, aminek örülönk, hiszen csökkent az adag, kifelé látszok jönni a fájásból, egyre közelebb a vége. A kaja a szoksos, bár ma sikerült ennem frissensült kenyeret, nem volt gond a héjával se miután alaposan megrágtam. A seb még mindug csúnya szerintem, barátnőm szerint már sokal szebb. A baloldalon már nem is látni fehér cuccot, a jobb oldalon viszont még csak vékonyodott a fehér sebfelület.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr7512122639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása