Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

10. nap

2017. január 15. - f1yerz

Több helyen olvastam, hogy egyeseknek a 10. napon a semmiből egyszer csak eltűnt a fájás és onnantól meggyúúgyultnak tekintették a dolgot, hát nekem ez még nem jött el. A reggeli 6 órás fájdalomcsillapítóra nem volt szükségem, csak ittam egy kis vizet, de 11-kor, amikor felkeltem bevettem egyet a reggeli előtt. Úgy néz ki, hogy teljesen ki fogom tölteni a két hetes lábadozási időt.

Nagyon jól bírtam a "reggeli" cataflammal, egészen este 8-ig, akkor vettem be a másodikat. Ez igen jó, mert azt jelenti, hogy csak kettőt ettem egész nap. A nap nyugisan telt, bár délután egy hirtelen kanapéról felkelés hatására megint bevézrett a seb egy-két percre, de szintén nem volt vészes. A nyelvem egyébként ijesztően sárga, és ez levakarhatatlan fogmosásnál is. Ezt olvastam, hogy másoknál is előfordult, úgyhogy elvileg majd ez is elmúlik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr4412124889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása