Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

Altatás vagy helyi érzéstelenítés és a műtét előtti időszak

2017. január 08. - f1yerz

Igazából fel sem merült a helyi érzéstelenítés lehetősége, mert egy kiskanáltól is könnyedén tudok hányni ha messzire megy és a műtéttel kapcsolatos legnagyobb félelmem is a branül és az állandó idegentest érzés volt a kézfejemben. Úgyhogy az hogy a torkomba lőjenek lidokaint majd legalább 3-3 adag injekciót kapjak a manduláimba egy 10 centis tűvel, hát ezek nálam nem jöhettek szóba. Emellett a doki is az altatást javasolta, mert azt mondta hogy mivel gyulladtak a manduláim, nem biztos hogy a helyi érzéstelenítés valóban teljesen érzéstelenítene.

Szóval műtét előtt volt egy vérvétel, EKG meg mellkas röntgen az altatáshoz, ezek mind "jól" sikerültek, minden rendben volt, az aneszteziológus szerint is mehet a buli.

A műtét előtt elolvastam tonnányi internetes magyar és angol fórumot a mandulaműtéttel kapcsolatban. Érdekesség hogy a "legteljesebb" forrás a prohardveren és a gyakorikérdéseken található. Kerestem véleményeket a koblációs műtétről, de magyarul egyáltalán nincs semmilyen forrás. Egy külföldi fórumot találtam, ahol olvashatóak koblációs műtéti vélemények, illetve egy tanulmányt, ami összehasonlítja a hagyományos eljárást a koblációssal. Ezek alapján azért arra jutottam, hogy a koblációs műtét sem lesz egy szláv karnevál, de van rá egy kevéske esély hogy kicsit talán kevesebb szenvedéssel jár.

Az előzetes információk alapján beszereztem minden fontos dolgot már a műtét előtt

  • szénsavmentes (ízesített) ásványvíz
  • powerade
  • fehérje tumix
  • puding
  • tejberizs
  • lekvár

Mivel kiolvastam a fél internetet, nem voltam már túl stresszes a műtét előtt, felkészültem a legrosszabbakra.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr6012108965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása