Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

13. nap

2017. január 20. - f1yerz

Ma reggel is fájdalomcsillapító mentesen ébredtem, de elég száraz torokkal. Ittam egy pár korty vizet és már mentem is kontrolra.

A doki mondta, hogy szépen gyógyul, de azért elég lassan. Nincs ezzel baj, mivel előtte fél évig gyulladt mandulával éltem és már nem is vagyok annyira fiatal, normális, hogy lassabban gyógyulok. Azt mondta, van akinél 10 nap után már nem is látszik a műtét, hát én azért ettől messze vagyok.. A hét további részére is kiírt még, úgyhogy összesen 13 napot töltök betegszabadsággal, jól indul az év. Bár ha nem leszek idén többet beteg, akkor nem gond.

A nap további részében sem kellett bevennem fájdalomcsillapítót, viszont már mindent meg tudtam enni. Karcos dolgokat még azért kerülöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr10012132537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása