Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

3. nap

2017. január 08. - f1yerz

Ma is négy fájdalomcsillapító: 6, 13,19, éjfél

Mai étrend: babapiskóta pudinggal, leves, lekváros tészta, vajas-lekváros kenyér (héja nélkül)

Ma is lecsúszott több mint 4 liter víz.

A 7 órás fájdalomcsillapító után 9-kor már megint fájt a torkom nagyon, annyira hogy a fülembe is kisugárzott. Nem akartam 2 óra után bevenni a következő fájdalomcsillapítót, úgyhogy fájdalmamban elkezdtem inni, és ez bejött. Egészen éjfélig kibírtam az ivással. Az van hogy az ivás, a sok ivás, csillapítja a fájdalmat. Ez lehet az is hogy szorongatom az üveget és 2-4 percenként kortyolok egyet, de a legkönnyebb nekem a zacskós leves. Kicsit több vízzel főzve, így nem olyan fűszeres és nyilván hagyni kell kihúlni ilyen húgymelegtől kicsit hűvösebbre. Ez sok cérnametélttel nagyon jól csúszik. Pl a knorr "marhahúsleves cérnametélttel", eddig ez jött be a legjobban.

Ma készítettem egy apróra darabolt virslis, sajtos tésztát de ez így önmagában elég szárazra sikerült és mivel forrót nem ehetek a sajt már összeállt eléggé mire ehetővé vált. A következő adagnál a sajt helyett eper lekvárt tettem a virslis tésztába, na most ez csúszott is, hús is volt benne és ízlett is. Elég fura volt, de a gyomrom is bírta és nagoyn jól esett, úgyhogy ilyet fogok még enni.

A műtét után volt egy kis seb a szám szélén, emiatt elég nehezen és főleg óvatosan nyitottam ki a számat idáig, de ma sikerült addig kinyitnom, hogy belelássak a torkomba. Bár ne tettem volna, elég undorítóan és félelmetesen néz ki a seb. Ilyen fehér ordenáré lepedék, ha beírod a google hogy tonsillectomy, találsz pár képet, de javaslom. műtét előtt ezt senki ne tegye.

A napjaim egyébként viszonylag egyszerűen telnek, egész nap vagy alszom 1-2 órákat vagy tvzek. Cataflamok után enni kezdek és egész nap ennék egyébként csak nem igazán megy. Ma már megkíséreltem egy rendes fogmosást érintve a hátsó fogakat is fogkrémmel, maga volt a mámor amikor végeztem. Illetve fürödtem is nagyon langyos vízben, ez nekem is igen jól esett meg a barátnőm is örült neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr812109179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása