Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

11. nap

2017. január 16. - f1yerz

Délben keltem, és csodák csodájára nem éreztem a fájdalomcsillapító szükségét, úgyhogy nagy volt a boldogság. Víz ivással hesegettem el a fájdalmat és bevált. Fél 5-kor vettem be egy cataflamot, addigra már kezdett nagyon kellemetlenné válni a fájás.

A nap már kellemesen telt, nem fájt annyira a torkom, és a a kajákat is gond nélkül tudtam enni. 10 napja nem ettem igazi húst, nagyon jól esett a csirkemell. A seb szerintem még mindig csúnya, főleg a jobb oldalon, de majd kedden megmondja a doki. Lefekvés előtt kellett még egy fájdalomcsillapító, de csak hogy jobban aludjak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr2412128183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása