Koblációs Mandulaműtét

Koblációs Mandulaműtét

7. nap

2017. január 12. - f1yerz

6-kor ébredés, szokásos cataflam reggeli, aztán semmittevés lett volna, ha nem vérzik be megint a seb. Így félek megenni bármit is, úgyhogy egy fehérjeturmix lesz a reggeli. A para és a gyógyulás legjobb barátja az alvás, úgyhogy a reggeli után, 10 körül visszafeküdtem aludni, aludtam is egészen 2ig. Na ekkor olyan torokfájásra ébredtem, amilyenre a műtét óta egyszer sem, majd össze csináltam magam. A cataflamot is alig tudtam meginni, de leerőltettem illetve próbáltam inni folyamatosan.

A nap többi részében is nagyon fájt a torkom, ma ettem a legtöbb fájdalomcsillapítót, összesen 5-öt. Délután megpróbálkoztam a tegnapi halrudacskával, de még mindig nagyon karcos volt a panír, úgyhogy lehámoztam a panírt és kiettem a halat belőle. Muszáj volt már végre ennem valami mást is. Este már kicsit lejebb kezdett fájni a torkom, mint egy erős torokgyulladásnál, amikor kapar-éget a torok, de semmi sem csillapítja. Hiába ittam sokat, hideg vizet, langyos teát, aztán ettem hideg pudingot meg langyos levest, egyik sem segített. Maradt a cataflam és az alvás.

Érdekes, hogy csak a bal oldalon látszik hogy erőteljesen kopna a fehér sebfelület (itt vérzett mind a három alkalommal), a jobboldalon még mindig tök fehér a bibi. Most már lassan elkezdhetne kopni a jobb oldal is és lassan véget kellene érnie a gyógyulásnak. Az egész napos fájáson kívül eseménytelenül telt a nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandulamutet.blog.hu/api/trackback/id/tr9612117357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása